sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Day 51

Viikonloppu! Perjantaina olin Emman luona syömässä ja kattomassa elokuvaa, muuten olin vaan kotona. Eilen oltiin shoppailemassa ja löydettiin 4 kerroksinen Forever 21 <3 jonka jälkeen mentiin kaikki vaihtarit yhdessä syömään Ellenin synttärien kunniaks :)
Toooday käytiin ylläriylläri shoppailemassa ja ostettiin Emman kanssa juoksukengät ja urheilukledjui ;) Me ostetaan huomenna salikortit ja alotetaan kunnon sportti kausi (yeah right)

Me saadaan huomisesta lähtien kouluun oma kiinankielen opettaja, koska ollaan viime viikon aikana valitettu STS'älle niiiiiiiiiin paljon. Meidät vaihtarit jaettiin kahteen eri Hight Schoolin Pekingissä. Me (minä, Emma, Paola, Cynthia) ollaan Yuxin Schoolissa ja muut on Beijing nro. 19 High Schoolissa. BJ 19. koulussa oppilaille on ilmaseks annettu kokopäivänen kiinankielen opettaja ja kirjat kaupan päälle. Toisinkun meille on annettu NADAaa. Saadaan siis opettaja huomisesta lähtien 2 tunniks ja luultavasti joudutaan maksaa siitä erikseen, ihankun ei oltais tarpeeksi jo maksettu. Kuitenkin parempi kun ei mtn!

Mun perhe on osottautunu tosi ihanaks. Mun maksimekko oli mennyt rikki ja uus host-äiski korjas sen <3 New mommy myös osti mulle kahvia, jes! Ainoo ongelma on ''Burbur''; perheen koira. Se ei lopeta haukkumista - IHAN OIKEESTI. Joka päivä, aamu, ilta, keskipäivä, alkuilta IHAN kokoajan se haukkuu. Mä en tiedä milloin se ehtii nukkua! Tässä viikonlopun aikana lähennyttiin sen kanssa vähän, mutta joku siinä koirassa on hassusti. Se on jo 9 vuotias, eli en usko että se oppii koskaan olemaan rauhallisesti. En mä tiedä mistä puhun. Koira mikä koira, mutta toi ei ole hiljaa. 




second home





täs me taxissa





Leffaeväät 




heaven!




here again..



''good luck''






Mulla oli suuri ongelma valita mitkä kengät ostan, koska toiset oli niiiiin kauniit ja olisin halunnut ne 
:( mutta nää mitkä ostin on supermukavat, oikeesti ehkä pehmeimmät kenkulit mitä oon ikinä koittanu!




kauniit!




super pehmeet ja mukavat!



näil kelpaa treenaa ;)




2 kommenttia:

  1. IHANA FOREVER 21 IHANII VAATTEIT AAH <3 lovelovelove ! starbucks <3 liityn sun seuraan sinne? tuappa mulle pari kivaa paitaa sieltä ;)

    VastaaPoista