perjantai 7. syyskuuta 2012

Day 49


Kiitän luojaa etten oo kiinalainen! Kestän tätä koulua vuoden, koska mulla ei ole mitään paineita koulunumeroista... mutta jos oisin kiinalainen: tulisin aina kouluun ennen klo 08.00 ja lähtisin 16.30 -- JOKA ARKIPÄIVÄ. Puhumattakaan näistä koulupuvuista :D haha! Onneks meidän toveriporukka on sen verran huumorintajuinen, että voidaan ottaa hommat vitsinä. Aina oon kuvitellu koulupukua söpönä ja tyttömäisenä, mutta EI! Olkaa suomessa onnellisia, että saatte pukeutua miten haluatte. 

Tällä hetkellä noi koulupuvut on hyvä asia. Sulaudutaan paremmin joukkoon ja kaikki ymmärtää, että me kuulutaan samaan massaan. Kävin nimittäin koululla viime lauantaina Koulun Alkamis Seremiassa, ja oppilaat kumarsi mulle sanoen 'Hei opettaja' 
Mut kiinalainen poppoo on kyl outoa, niinku Shanghaissa asuva brittitoveri sano ettei oo täällä 2 vuoden aikana tajunnut onko kiinalaiset toodellla viisaita ja aivan hönöjä. Yks tyttö tuli välitunnilla istumaan mun viereen ja sano 'Ni hao. I want to be ur friend', ja olihan se kätevää: nyt ollaan kavereita. 


Pidin puheen kiinaks yli 200 oppilaalle


jee, Mao rocks


Saatiin koulupuvut, hyi



kouluruokala


mun paikka :))



Mentiin mun hostperheen ja Emman hostperheen kanssa IKEAAN, oi ihanaa! Lihapullia, 
näkkileipää, mustikkamehua, suklaata ja kaikki tuntu kun ois taas kotona.

Emma on mun ruotsalainen kohtalontoveri :)







7 kommenttia:

  1. cool et oot pitäny noi monelle ton puheen o: ja ikea <3

    VastaaPoista
  2. aws ikea!! oliks jättisuuri? iha sika hullua et oot ollu siellä jo 50 päivää tyyliin!! aika menee soooo fast!!! hali, on ikävä!

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa kun pidit puheen ja vieläpä kiinaksi. Oot huippu :-)

    VastaaPoista
  4. kai oot jo syöny kiinalaisii mansikoita????++++

    VastaaPoista