maanantai 23. heinäkuuta 2012

Day 4

Moikka! Vihdoin toimii netti. Ollaan Pekingistä parin tunnin matkan päässä keskustasta ja asutaan kiinalaisten oppilaiden tyhjillään olevassa asuntolassa. Huoneet näyttää vankiloilta ja patjat on KOVIA. Aluks olin ihan shokissa, koska ollaan näin _terrible_paikassa, ns paikallinen kontula.. just kidding, mut nytten kun oon nähny keskustaa ja kaikkee mahtavaa täällä niin ei haittaa pikku viat! Ruoka ja seura on mahtavaa joten oon ihan fine :)
Muutetaan ens lauantaina Down Towniin, eli kesustaan. Siellä on wifi ja more luxury. Opetellaan siellä kiinankielta enemmän. Tällä hetkellä on enemmän kulttuuriin perehtymistä, mikä on aika tarpeellista :D jotkut asiat täällä on tosi erillailla. 
Mun lisäks täällä on 2 suomalaista, 2 ruotsalaista, 2 norjalaista, 4 ecuadorilaista, italiaano ja korealainen, joka asuu uudessa seelannissa. Tää korelainen, Ellen, on asunu täällä jo kolme kuukautta ja puhuu yllättävän hyvää kiinaa, on opettanu mullekki jtn! :)

JEE puhun tääl ruotsia paljon

Meidän eurooppalaisten Iphonet ei toimi kiinalaisten simkorttien kanssa, joten joudutaan kaikki ostaa uudet puhelimet. Ja mun liittymä ei toimi, tiedoksi :)


BADASS


kotoisa



my new bestie 


Kiinalaista perunaa!






IPHONE KUORIA NIIN PALJOOON, monta hyllyllistä


Kiinan halutuin yliopisto



Ellen, the girl with little hands! 




Ressun lukio kummittelee joka paikassa, MIKSI?

12 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Oon liian pitkä et hukkuisin tollasee pikku kuuroon <3

    VastaaPoista
  3. millaaaaa onneks oot viihtyny t salla! Pusut ja halit suomesta

    VastaaPoista
  4. iha hullun hyvän näkösii ruokii! jeee <3:mirva

    VastaaPoista
  5. jejeee pidä kivaa siel milla :)

    VastaaPoista
  6. COOOOL, outoo ajatella et ku tuut takas ni osaat kiinaa. kiva kauppa toi yks :D

    VastaaPoista
  7. äyy milla arvaa itkenkö kun ei nähty sillon kun olin kipeenä, nyt sun näkemiseen on tuhat vuotta ja välimatka on mega iso!! pidä kiva vuosi ja nähdään sitten, paljon sydämmiä t. loota lotta♥
    ps. kivat punkat :D:D:D

    VastaaPoista