tiistai 17. heinäkuuta 2012

Heippa Helsinki!

Sen jälkeen kun sain tietää mun lähtöpäivän Kiinaan, otin lopputilin ja aloin käydä enemmän kahvilla, syömässä ja mahdollisimman paljon ulkona näkemässä kavereita. Nyt kun lähtö on ylihuomenna, oon ihan poikki.
  Kaikkia kavereita en oo ehtiny nähä tän viimesen viikon aikana, ja joillekkin oon jo sanonut aikaisemmin moikat, heipat ja väliaikaset hyvästit. Viikonloppuna oli ihan pienimuotoset läksiäiset, vaikka olin kovasti toivonu, että pidettäis toveri-Sallan kanssa yhteiset isot juhlat! Salla on lähdössä USA:aan johonki yber-idylli-täydelliseen perheeseen. (Moi Salla<3)
  Ja kuten kaikki vaihtariheput tietää, niin isäntäperheelle pitää hankkia tuliaisia Suomesta. Ite vien vihreitä kuulia (kiinalaiset kuulema pitää kaikesta ylimakeesta), vien myös punasen mariskoolin, (kuulema tykkää punasesta). Myös vielä punaset muumisakset ja marimekko servettejä.

Mun matkalaukku on maannu mun huoneen lattialla jo viikon, mutta sain vihdoin tänään pakattua.
  Koitan koko ajan muistaa, etten oo menossa minnekkään Jumalan selän taakse, vaan Pekingiin, jonka väkiluku pelkästään on jo parikymmentä miljoonaa. Eli uskon löytäväni sieltä kaiken mitä tarvitsen.

Täytyy kuitenkin myöntää, että kun on lähdössä 10 kuukaudeks ulkomaille, niin on pikkasen vaikeeta pakata fiksusti. Tekis mieli ottaa kaikki tai sit ei yhtään mitään.



Vetyperoksidi on tärkee! En pärjää ilman sitä  

 
Käsimatkatavaroista tärkeimmät :) 

Matkaluettavaaaa 



Sain mun äitipuolelta, Ainolta, hopeisen sydänkaulakorun mukaan 
ja mun tädilta, Ninalta, hevosenkengän tuomaan onnea :)

Mun magicbox mihin voin laittaa kaikki supertärkeet paperit ja tavarat.

Pienet läksiäiset: minää & Big Sammy 

Tavarat pakattuna!

Ps. Annika: Huijasin sua. Vein sun Marvinin mustan paidan. häähäää!

10 kommenttia:

  1. Kaima kaima kaima kaima<3

    VastaaPoista
  2. en voi vielkää tajuu et sä nyt sit oikeesti meet !!! ne ihastuu suhu siel <3 kiitti shamboost milu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivottavasti ihastuuu :--D
      Ja shampoost: hyvä että kelpas

      Poista
  3. moimoi milla <3 t salla

    VastaaPoista
  4. MILLLAAA!!! varas. eıvaa hyvaaa vaıhtovuotta sulle paahdu sıel nıınku ma taal turkıs <3
    ıkava tulee! :( t. annnıkaaaaa

    VastaaPoista
  5. milla kulta, just luin tän ja tulee suuri ikävä :( onneks sain soitettuu sulle just ennen lentokoneen lähtöö. tulee varmasti loistava elämys täst vaihdosta, ota kaikki irti ja unohda turhat ikävät ! postaa _kaikki_ niin et pysytään mukana.
    get friends ja käytä sitä mitä annettii sulle synttärilahjaks jensun kaa.
    rakkaudella alma (as you like)

    VastaaPoista
  6. aa samoin salla, moikkamoikka! Annika i miss you allllredii! ja almander postaan kaiken ;)))

    VastaaPoista