perjantai 31. elokuuta 2012

Day 42

SHANGHAI oli ihana, rakastan rakastan
Niin kaunista, ja sain niin hyviä kuvia jnejnejne.. kunnes hävitin mun puhelimen, kääk! SUURKAUPUNKI, ihmisiä kaikkialta. Tavattiin paljon euroopplaisia. Oltiin maailman 3. korkeimmassa talossa ja näkymät oli mahtavat, silloin oli ilta ja kaikki kaupungin valot palo :)
Täytyy sanoa, että teki pahaa tulla takas Pekingiin, mutta jos täytyy verrata niin Peking on täynnä kunnon kiinalaista kulttuuria ja Shanghai on vaan iso modernstyle city.
Luulen, et kun asun Pekingissä opin kiinankieltä paremmin, koska Shanghaissa melko moni puhuu englantia.

Muutin nyt uuten perheeseen. Pakko myöntää, että kun sanoin hyvästit edelliselle perheelle niin itku tuli :( Oli kunnon special moment ennenku tulin tänne. Perhe kyllä kovasti lupaili, että meidän on pakko tavata usein, mutta saa nyt nähdä.
Uus perhe on ihan jees. Äiti, 15 vuotias tyttö ja räksyttävä pikkuvuffe. Asutaan kerrostalossa, joka on suuri muutos verrattuna mun edelliseen (täydelliseen) 250 neliön asuntoon :D MUTTA ei se mitään, näänpähän vähän erillaista Kiinaa :)

Me alotetaan koulu maanantaina. Onneks mulla on 4 hyvää ystävää samassa koulussa, mutta Ellen menee eri kouluun :( Ellen is my korean sister, so im gonna miss her a lot. No asutaan kuitenkin melko lähellä toisiimme, eli toivottavasti nähän ainakin viikonloppusin :)) !!


Kuvat ei oo mun ottamia, mutta tolta Shanghaissa näytti <3 <3 <3 I <3 SH




6 kommenttia:

  1. mä mietinkin mikset ollu päivittäny instagrammii!!!!!!!!!!!! ja sit kun meet sinne kouluu nii kerrot siitä kaikenkaiken!!

    VastaaPoista
  2. Mäkiiiiiiii haluun tonne reissaamaaaaaaaan

    VastaaPoista
  3. ancelikhilt terkkui!!! ja ahmedilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa pupsii <3 sano takas. ja kerro Anskulle, että tulisin mieluusti moikkaa mutten voi :(( ja sano et oon oppinu kuuman veden salat.. sitä se aasia tuottaa ;D JA TEETÄ PÄIVITTÄIn

      Poista